tisdag 15 mars 2011

Vem bryr sig

Jag började redan på ett inlägg om bloggkommentatorn, men sen ändrade jag mig och tänkte att det är under min värdighet. Men nu kan jag ändå inte låta bli. För det har ju tydligen pöst.

Bloggkommentatorn skall bli elakare. Jaha. Hur elaka har de varit hittills då? Tycker mera det är töntfaktor som gäller där. Nå, kanske det är elakt att säga att Linn har rynkor, men alla som kollar in bloggkommentatorn kollar garanterat in Linns rynkor själv. Så liten är den finlandssvenska bloggsvären.

Men sen hittade jag Serpensalbus och tyckte han var värd att länkas till. Hann ju förstås inte läsa allt, men hans inlägg om att vara mormor åt Jesus gav mig värsta garvet på länge. Så nånting bra med en finlandssvensk botoxdiskussion.

1 kommentar:

  1. Jonej, behövs ju mera elakhet i världen. Tur att nån ordnar det.

    SvaraRadera