tisdag 29 mars 2011

Ingen inspiration

Vad är det med dagstidningarna? Är det för mycket val på gång? Och för lite vår? Har inte fått nån skrivarinpuls på länge. Eller sen har jag inte gett mig tid att lusläsa. Eller lustläsa. Bara ögnat igenom snabbt. Läste om Finsalongens och Cheniqs utflykt till Mariehamn och harmades på att jag inte var där. Inte i år heller. Men sen, när jag är tillbaka på jobbet. Då ska jag dit. Men det tar ju ett tag till dess. Just idag lämnade jag in lappen med uppgifter om vårdledighet till  september 2013. Låter som sjukt långt borta.

1 kommentar:

  1. Du har fått blogger´s block.
    Idag såg jag en juttu i Hbl som jag skulle skriva om om jag var Situationsdiktaren. Det var den där mässlingsgrejen som slutade med att mamman sa att hon inte tror att flockvaccineringar funkar. Men det gör de ju bevisligen. Eller kanske hon avsåg ett längre perspektiv, vet inte. Nå - men nu är jag inte Situationsdiktaren! Blogga på bara, fulblogga fast!

    SvaraRadera