torsdag 21 april 2011

Så fruktansvärt out

Varför är jag så fruktansvärt out? Nu pratar jag inte om mina kläder, eller vilken frisyr jag har. Just nu duger det med helt och rent. Fast ibland skulle man kanske vilja vara lite fin. Men det funkar ju inte ens då. För jag är ju så out. Så out, att jag inte själv skulle känna mig snygg i världens hippaste kläder. Ens.

Det här började jag fundera på då jag stötte på hel-looks. Eftersom jag inte är modeintresserad så har jag förstås inte stött på sidan tidigare. Men huh. De flesta kreationerna tyckte jag faktiskt inte om. Som att ha sprungit igenom en UFF-låda och sen låtit sig bli fotograferad.

Orsaken till att jag hittade dit nu var att jag fick för mig att kolla in folks allra första blogginlägg. Ganska skoj, faktiskt. Att se hur bloggar utvecklats och hur det kom sig att man började blogga. Det var Peppe som skrev om hel-looks. Redan 2005. Bl.a. så här kunde man se ut då.

2 kommentarer:

  1. Tack! Nu känner jag mig sjukt inne och trendig. På riktigt alltså. Fatta att jag talade om Hel looks redan 2005? Glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Vissa är coolare än andra. Själv var jag lite cool 1993. Men, det var alltså förra årtusendet, det.

    SvaraRadera