söndag 26 maj 2013

Det där programmet med Fråga Olle

Alltså har ni sett på det? Minns inte när det kommer, men efter något jag brukar kolla på och sen då jag förstrött zappar genom kanalerna innan jag skall stänga och gå och lägga mig så finns det där. Och jag kan inte låta bli att titta. För det är lika absurt varje gång. Och slibbigt och obehagligt. Men oerhört fascinerande. Hur avancerat folk ids hålla på. Ids täcka in golv med plast bara för att ha lite sex. Redan där skulle man ju tappa intresset. Nu senast var det så avtändande att jag kanske aldrig har sex mera. En kvinna som slibbade  omkring med tårtor och pudding i byxorna. I mängder. Och en B-klass porrfilmsinspelning med en kvinna och riktigt uselt gjorda ufo-penisar med blå sperma. (Alltså ursäkta om du går igång på scifi-porr, men nej. Huj. Never. Kommer det en ufo och skall erövra mig så snipp snapp snut så tar nog den tentaklen slut.)

Sexualupplysning för vuxna. Behövs väl. Jo. Ja. Kanske. Men jag misstänker att det är mest yngre som kollar. Sen i alla fall. Och det kommer inte sjuuukt sent. Inte för en fjortis med egen tv på rummet i alla fall.

Och OM man som ung och oerfaren kollar på det så måste man nog få en helt sjuk bild av sex. Det är väl bra att man får veta att man är normal om man har nån udda fetisch. Men de som inte har nån då? Hur skall de nånsin kunna känna sig normala. Om det helt enkelt skulle räcka med att få första gången överstökad.

Och nu måste jag ännu säga någå fult. Fast jag tycker att det är superbra att experten inte är nån supersnygg modell så blir det helt absurt att en äldre man som ser ut som Tjorven sitter och ger råd om sex.

1 kommentar: