lördag 5 januari 2013

So not my grej


Undrar om man har haft lite för långt jullov, eller om jag bara lyckats bra med mitt nyårslöfte hittills då jag beslöt mig för att göra en lista som jag knös av Linn.
Bekännelselistan 2013
[ ] Jag behärskar en snowboard
[ ] Jag älskar Sigge & Alex podcast
[x] Jag är ingen podcastlover – ännu
[x] Jag har medverkat i ett tv-program under min livstid
[ ] Jag har varit kär i Nick från Backstreet boys
[ ] Jag är kär i Nick från Backstreet boys
[ ] Jag känner att min blogg ska bli bättre än någonsin 2013
[ ] Jag tänker vinna ett bloggpris inom fem år
[ ] Jag är för bra för Bloggpriset 2013
[ ] Jag finns på Instagram
[ ] Jag älskar sushi
[ ] Jag hatar sushi
[ ] Jag ser på BUU-klubben varje dag
[ ] Jag dricker mer rödvin än vad som anses hälsosamt
[ ] Jag älskar brieost och pepparkakor
[ ] Jag har en hund som kissar inne
[x] Jag vill aldrig i hela livet ha en hund
[ ] Jag har en tatuering
[ ] Jag har två tatueringar
[ ] Jag gillade Palme-dokumentären
[ ] Jag har haft tandställning
[ ] Jag känner mig positivt inställd till ett skönhetsingrepp
[ ] Jag äger en segelbåt
[ ] Jag blir sjösjuk och hatar båtar
[ ] Jag älskar Swedish house maffia
[ ] Jag har sett The Hobbit och älskade den
[ ] Jag har sett The Hobbit och hatade den
[ ] Jag har fräknar
[ ] Jag har åtminstone en svår fobi
[ ] Jag har rymt hemifrån
[ ] Jag drömmer om giftermål
[ ] Jag upplever att mina föräldrar är asjobbiga
[ ] Jag skulle döda för en flytt till en annan stad
[x] Jag trivs i min stad
[x] Jag har ett barn (eller två eller hundra)
[ ] Jag har inga barn, men vill gärna ha
[ ] Jag studerar på daglig basis
[ ] Jag jobbar och jag hatar det
[ ] Jag är föräldraledig och jag lider
[x] Jag är fullständigt tillfreds med min livssituation
[ ] Jag är underbar och omtyckt av alla (och på jobbet går det också JÄTTEBRA)
[ ] Jag väntar mest på pensionen, tror jag
[x ] Jag har snattat i min ungdom
[ ] Jag har fått sparken
[ ] Jag har sagt ”lol” i en riktig diskussion
[ ] Jag har fullständigt skämt ut mig på julfest 2012
[ ] Jag har kissat på mej av skratt den senaste månaden
[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat
[ ] Jag har inte skrattat på flera år
[ ] Jag har frustat ut valfri dryck genom näsan
[ ] Jag har ätit avocadopasta fler än en gång
[x] Jag har rört mig naken på offentlig plats
[ ] Jag föddes med en sjukdom
[ ] Jag har spytt på sjukhus
[x] Jag har aldrig brutit ett ben
[ ] Jag har fulgråtit i famnen på en doktor
[ ] Jag har uppsökt vård pga alkohol
[ ] Jag har har svimmat pga förlossning
[ ] Jag har aldrig rört mig utanför landets gränser
[ ] Jag har emigrerat
[ ] Jag har besökt Österbotten som turist
[ ] Jag har bott i Nyland hela mitt liv
[ ] Jag har bott i Österbotten hela mitt liv
[ ] Jag har alltid hatat Stockholm
[ ] Jag föredrar skidsemester
[ ] Jag känner stor kärlek till Åbo
[ ] Jag vill bo i Åre
[ ] Jag vill bo i Afrika
[x] Jag vill bo i Karis
[ ] ”It vild ja flykt från Vööro naa”
[ ] Jag cyklar oftast till jobbet
[ ] Jag ogillar min chef
[ ] Jag äter på McDonalds i smyg
[ ] Jag är vegetarian, men jag drömmer om knackkorv
[ ] Jag älskar lonkero
[ ] Jag spelar på spelautomater i K-affärer
[ ] Jag är en manisk LCHF:are
[ ] Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan
[x] Jag irriterar mig alldeles vansinnigt på många finlandssvenska bloggerskor
[ ] Jag är ohälsosamt besatt av bloggar (främst finlandssvenska)
[ ] Jag dricker mitt kaffe svart
[ ] Jag har krockat en bil
[ ] Jag är singel
[x] Jag har en partner som är snäll
[ ] Jag vill göra slut
[ ] Jag spelar svårflirtad
[ ] Jag har gått på blind date i år
[ ] Jag blir bara dumpad, dumpad och dumpad
[ ] Jag VILL vara ensam, för i helvete!
[ ] Jag bara dumpar, dumpar och dumpar
[ ] Jag har varit otrogen, sorry
[ ] Jag har skiljt mig, grattis mig!
[ ] Jag letar efter JUST DIG!
[ ] Jag har fuskat i ett sällskapsspel under julen 2012
[ ] Jag fick alldeles för många julklappar i år
[ ] Jag fick alldeles för få julklappar i år
[ ] Jag struntar i julklappar
[ ] Jag firar inte jul
[ ] Jag firar så mycket jul att jag börjar redan i september
[ ] Jag älskar julpynt
[ ] Jag är jultomten
[ ] Jag fick en iphone till julklapp
[ ] Jag ska snart åka på solsemester
[x] Jag avundas alla som snart ska åka på solsemester
[ ] Jag älskar Radio x3m
[x] Jag föredrar Vega
[ ] Jag äger ingen TV
[ ] Jag älskar Twitter
[ ] Jag hatar högklackat
[ ] Jag har en ohälsosam relation med min dator
[ ] JAG ÄLSKAR BLOGGLISTOR!
Jag är så jävla boring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar