onsdag 23 januari 2013

Gourmetbloggarn

På riktigt. Är det nån som blir sugen?

En gång i tiden tyckte jag att Chicos var en bra restaurang. Det måste ha varit i medlet av 90-talet med tanke på tallrikens färg. Vem använder koboltblå till mat idag? Man mår nästan illa då man ser portionen. Var alltså till Sello häromdagen för att byta ut en julklapp. Hade en timme på mig att fixa det samt äta lunch med Kotten i släptåg. Tänkte att Chicos brukar vara ok och tog den billigaste lunchen. Någå med cucumberaioli. Lät bra. Visade sig att det var en hamburgare med fränäre. Säkert den äckligaste jag nånsin ätit. Inte en grönsak så långt ögat såg. Brödet var kallt. Säkert helt gott som morgonmål med smör och pålägg, men inte till detta. Osten var typ edam. Franskisarna var knappt färdiga. Kryddor fanns det inga alls.

3 kommentarer:

  1. Nå ase. (Fast vi har koboltblå servis som jag tycker är helt fin.)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle inte betala för den där portionen, men det vet man ju inte när amn beställer och betalar

    SvaraRadera