fredag 30 mars 2012

Jag gör mitt bästa

Jag såg på Slaget om Västnyland igår. Hade sett trailern och det verkade ju lite medryckande. Fast jag inte är det minsta intresserad av handboll. Men det är en del av Västnyland. Och jag skulle vilja förstå. Kunna sätta mig in i. Allmänbildning, ni vet.

Jag har lovat mig själv att gå på handbollsmatch. Nångång. Men det blir bara inte av. För det lockar ju inte. Alls. Egentligen. Killarna är inte heller intresserade. Men kanske Kotten blir en hanttisbrud? (Ve och fasa om jag hamnar hänga i den där hallen, men vad gör man inte som mamma?)

Nåja. Om seportaget. Det var helt intressant. Visst. Men inte blev jag mer intresserad för det. Tyckte bara att allt var så junttigt. Sorry, alla. Sorry, sorry, sorry. Men jag ser bara det junttiga. Att matchmaterialet var från 80-talet minskade ju inte den känslan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar