torsdag 1 mars 2012

Framtidsdrömmar

Som liten fantiserade jag över framtiden  innan jag somnade varje kväll. Det handlade mest om kärlek. Hur jag skulle hitta prinsen i mitt liv. Hur just HAN skulle upptäcka mig. Eller HAN! Eller HAN, den DÄR LJUVLIGA!

Så var det karriärdrömmar, och hus- och hemdrömmar. Sen blev det giftasdrömmar och barndrömmar. De flesta drömmarna har jag nått på ett eller annat vis. Ibland kan det kännas lite trist. Att drömma om en lottovinst i största allmänhet är ju lite tråkigt. Det måste vara mera konkret. Så ikväll tänker jag drömma om att inreda detta. Och den drömmen kommer jag att kunna fantisera om länge. Ja, eller tills jag vinner på lotto.

1 kommentar:

  1. Måste kännas bra att ha nått sina drömmar. Nya drömmar uppstår säkert med tiden :)

    SvaraRadera