lördag 1 september 2012

Bloggrubrikgeneratorn

Lotta skriver om bloggrubrikgeneratorn vilket jag först tyckte var det mest knäppa i universum. Man behöver ju inte skriva för skrivandets skull. Fast sen insåg jag att andra kanske måste skriva varje dag, med tanke på hur många ursäkter om ickeskrivande och sommarpauser det skrevs om i somras.

Nå hur som helst klickade jag in mig och fick rubriken A movie poster that has affected you
och insåg att det kan vara hur kul som helst. Lite som att skriva uppsats i skolan. Får man nån man inte gillar kan man dessutom bara välja en ny. Speciellt kul kan det ju bli om man skriver om något man inte vet ett jota om. Nå, men det får bli till en annan gång. Men jag kan ju avslöja att den filmaffisch som påverkat mig mest förstås är den här.

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig hört dig kommentera just affischen. Väntar med spänning...

    Fick inte linken att funka men såg adressen...

    SvaraRadera