söndag 13 november 2011

Nä nu!

Jag vill också vara författare, förlagsredaktör eller någå. Mariehamn, Göteborg, Helsinfors, Vasa och Ekenäs. Varje år samma sak. Alla andra är där. Förutom jag. Eller jo, visst är jag i Ekenäs. Men det är ju inte så häftigt då det är 20 minuter härifrån.

I år hann jag inte ens dit på fler än ett evenemang. Men det var desto mer intressant. Räckte bara två timmar, hade gärna fått vara dubbelt så långt. Handlade om Maria Åkerblom. Med Gustav Björkstrand, Jolin Slotte, Marita Hellberg och Jan Lindroos. Tyvärr hade jag pungat ut 50 yurås på violinsträngar samma dag så det blev ingen bok köpt. Vink, vink, julgubben.

2 kommentarer:

  1. Månne du har börjat skriva på någon bok nu då du inte skrivit något inlägg på länge?

    SvaraRadera
  2. Ha, ha! Jag har läst på tent i stället.

    SvaraRadera